نوشته های جدید
صفحه اصلی / غذاهای رژیمی / کوفته تبریزی رژیمی

کوفته تبریزی رژیمی

مواد لازم:

 سبزی شامل گشنیز، جعفری، شوید، ترخون، مرزه  ۱کیلو
 لپه  ۲پیمانه
 گوجه فرنگی  ۶عدد
 آرد نخودچی  نصف پیمانه
 نمک، فلفل قرمز، زردچوبه،زیره سیاه به مقدار لازم
روغن زیتون به مقدار لازم
آلو و گردو به مقدار لازم

طرز تهیه :
لپه را از شب قبل خیس کنید و با کمی آب بپزید.برنج را نیز جداگانه پخته و به همراه لپه ها چرخ کنید، بعد سبزیها را که کاملا ریزخورد کرده اید به همراه آرد نخودچی و ادویه جات به لپه و برنج چرخ شده اضافه کنید و کاملا ورز دهید تا آماده شود.آنها را گلوله گلوله کرده و وسطشان را در صورت تمایل آلوچه یا مغز گردو بگذارید و در قابلمه ی مناسب قرار دهید.
حال گوجه و آب را مخلوط کرده و بگذارید خوب بجوشد تا به سسی نه چندان سفت تبدیل شود، این سس را روی کوفته ها بریزید و قابلمه را روی شعله ی ملایم بگذارید تا آرام آرام پخته شود و جا بیفتد .همراه روغن زیتون میل کنید.
منبع : seemorgh.com

 

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

اسنک رژیمی

مواد لازم : مناسب برای یک عدد  نان تست رژیمی یک عدد  ژامبون بدون چربی …

سالاد سیب زمینی رژیمی

مواد لازم برای سالاد سیب زمینی رژیمی :  سیب زمینی  ۵۰۰ گرم  ژامبون خردكرده  ۱۵۰ …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *