نوشته های جدید
صفحه اصلی / غذاهای رژیمی / سالاد سیب زمینی رژیمی

سالاد سیب زمینی رژیمی

مواد لازم برای سالاد سیب زمینی رژیمی :

 سیب زمینی  ۵۰۰ گرم
 ژامبون خردكرده  ۱۵۰ گرم
 روغن مایع ۱ قاشق سوپخوری
جعفری ساطوری كرده  ۵۰ گرم
پیازچه ی خردكرده ۱۰ ساقه
نمک و فلفل به میزان لازم
خیارشور خردكرده ۱۰۰ گرم
زیتون سبز و سیاه بدون هسته و حلقه ای خردكرده ۱۰۰ گرم
خامه ی ساده ۵۰ میلی لیتر
سس مایونز ۱۰۰ گرم

طرز تهیه سالاد سیب زمینی :
سیب زمینی را آب پز كنید و تا سرد نشده، پوست آن را بگیرید. آنگاه پس از خنک شدن، به شكل حبه‌ای خرد كنید.

ژامبون را در روغن تفت دهید. سپس در كاسه ی مناسبی، جعفری، پیازچه، سیب زمینی، ژامبون، نمك، فلفل، خیارشور و زیتون را با هم مخلوط سازید.

اینك خامه و مایونز را نیز بیفزائید و خوب مخلوط نمائید. حالا سالاد را یک ساعت در یخچال بگذارید تا جا بیفتد.

اكنون سالاد آماده را در ظرف مناسبی برای پذیرائی بریزید و تزئین نمائید.

 

منبع : shoroshirin90.blogfa.com

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

طرز تهیه پیتزای کلم رژیمی

مواد لازم: یک عددگل کلم متوسط یک چهارم پیمانه پارمسان ریز خرد شده یک چهارم …

خوراک مرغ و برنج رژیمی

مواد اولیه آب گوشت یا مرغ۱ فنجان سس سویای کم نمک ۲ قاشق سوپخوری زنجبیل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *