صفحه اصلی / پیش غذا / سالاد پلومن؛ باکلاس و رژیمی

سالاد پلومن؛ باکلاس و رژیمی

مواد لازم:
  • پیاز قرمز ۱عدد
  • شکر ۱/۲ قاشق غذاخوری
  • سیر ۴ حبه
  • سرکه قرمز ۲ قاشق غذاخوری
  • نمک به میزان لازم
  • سس خردل ۱ قاشق چای خوری
  • عسل ۱ قاشق چای خوری
  • سرکه سفید ۲ قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون ۴ قاشق غذاخوری
  • فلفل سیاه به میزان لازم
  • شاهی ۱۰۰ گرم
  • کاهو ۱ عدد
  • سیب ۱ عدد
  • کرفس ۳ شاخه
  • تربچه ۸ عدد
  • کالباس ۸ ورقه
  • پنیر چدار ۱۰۰ گرم
  • پنیر بلو چیز ۱۰۰ گرم
,آشپزی،سالاد،سالاد پلومن,[categoriy]سالاد پلومن؛ باکلاس و رژیمی – آکاآشپزی،سالاد،سالاد پلومن

آکاایران: سالاد پلومن؛ باکلاس و رژیمی

طرز تهیه
۱٫ ابتدا ترشی پیاز را تهیه کنید. حلقه های پیاز را در ظرفی ریخته و شکر، سیر، سرکه قرمز و کمی نمک روی آن ها بریزید. آن ها را خوب هم ترکیب کنید، روی ظرف را بپوشانید و تا سالاد را آماده می کنید، حداکثر برای ۱ ساعت، آن را کنار بگذارید.
به گزارش آکاایران: ۲٫ برای تهیه سس سالاد، سس خردل، عسل، سرکه سفید و روغن زیتون را به همراه کمی نمک و فلفل سیاه با هم ترکیب کنید. آن را بچشید و در صورت لزوم نمک و فلفل بیشتری به آن اضافه کنید. سس را کنار بگذارید و سالادرا تهیه کنید.
۳٫ برای تهیه سالاد، شاهی، کاهو، سیب، کرفس و تربچه را در ظرفی با هم مخلوط کنید. سس را هم بزنید و روی سالاد بریزید. آن ها را خوب با هم ترکیب کنید تا سالاد کاملا به سس آغشته شود.
۴٫ تکه های کالباس، پنیرها و ترشی پیاز را روی سالاد قرار دهید و آن را سرو کنید.
نکاتی در رابطه با تهیه ی سالاد پلومن:

۱٫  پیاز را پوست بگیرید و آن را نازک حلقه حلقه کنید.

۲٫  برگ های شاهی، کاهو را جدا کنید.
۳٫  وسط سیب را جدا کنید و سیب را ریز خرد کنید.
۴٫  کرفس و تربچه ها را نازک ورقه ورقه کنید.
۵٫  کالباس را خرد کنید.
۶٫  پنیر چدار را با پوست کن ورقه ورقه کنید. بلو چیز را مکعبی خرد کنید.
منبع: آکاایران

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

طرز تهیه ذرت مکزیکی

طرز تهیه ذرت مکزیکی

طرز تهیه اسنك پنير و گردو

طرز تهیه اسنك پنير و گردو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *