صفحه اصلی / غذاهای رژیمی / پیتزا فوری رژیمی

پیتزا فوری رژیمی

مواد لازم برای پیتزا فوری رژیمی :
نان پیتا ۴ عدد
گوشت چرخ کرده ۳۰۰ گرم
پیاز نگینی خرد شده متوسط ۱ عدد
ذرت پخته ۲ پیمانه
اسفناج یا گشنیزدرشت خرد شده ۴۰۰ گرم
پنیر پیتزا رنده شده به میزان لازم
نمک و فلفل به میزان لازم

طرز تهیه پیتزا فوری رژیمی :
گوشت چرخ کرده پیاز خردشده و نمک و فلفل را روی حرارت ملایم تفت دهید تا آب آن کاملا جذب شود. کنار گداشته، فر را با حرارت ۴۰۰ درجه فارنهایت (۲۰۰ درجه سانتیگراد) گرم کنید.

سبزی خردشده را روی سطح نان ها (پیتا) کاملا پهن کنید، گوشت تفت داده شده و سپس ذرت پخته (اگر از ذرت شیرین استفاده می کنید نیازی به پخت قبلی ندارد) و در آخرین مرحله پنیر را روی سطح نان به طور یکنواخت پهن کنید (مقدار پنیر را برحسب میزان کالری دریافتی مورد نظرتان روی هر نان در نظر بگیرید، در این رسپی دو قاشق غذاخوری پنیر روی هرنان استفاده شده).

نانهای آماده را ابتدا به مدت ۳ دقیقه در طبقه پایین فر و سپس به مدت ۲-۳ در طبقه بالای فر قرار دهید، تا پنیر کاملا ذوب و طلایی شود (در طبقه وسط نگذارید، بهتره کنار فر بایستید تا به موقع نانها را در فر بچرخانید و یا جا بجا کنید تا اطراف نانها نسوزد) . نانها را از فر خارج کرده با قیچی آشپزخانه و یا چاقو به صورت مثلث برش دهید.

منبع : mycookingincanada.blogfa.com

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

طرز تهیه کتلت رژیمی

کتلت یکی از خوشمزه ترین غذاهای ما ایرانیان است ولی چون در آن از تخم …

طرز تهیه نان جوی رژیمی

مواد لازم برای نان جوی رژیمی : جوی پرک ۱/۲ و ۱ پیمانه روغن‌ زیتون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *